Zamieszczone przez rkb
[O2] Róbcie geometrię, nawet profilaktycznie
Zwiń
X
-
[O2] Róbcie geometrię, nawet profilaktycznie
Ja ASR muszę wyłączyć dopiero wtedy, jak już wjadę w naprawdę głęboki śnieg i się zakopię. W normalnej jeździe po śniegu DSG+EPS radzi sobie świetnie.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
[O2] Róbcie geometrię, nawet profilaktycznie
Zachęcam, zwłaszcza tych, którzy mają jakieś dramatyczne doświadczenia odnośnie prowadzenia się O2 :lol: , warto zrobić jak na jakiś czas nawet mimo braku przygód, uderzeń itp, mimo, że nie ściąga i nie tnie opon, mam wrażenie, że konstrukcja tylnego zawieszenia nawet podczas jazdy po "normalnych" dziurach lubi się poprzestawiać -> albo druga możliwość, auta juz z fabryki wyjeżdżają ustawione po japońsku czyli "jakotako" :roll:
w każdym razie różnica jest, auto prowadzi się miło i smooth
zwracajcie uwagę właśnie na tył :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
niedokładnie zrozumiałem :P ale to co się daje regulowac z tyłu daje mega fajne efekty, już zapomniałem jak fajnie się zrobiło po geometrii w BKD, dobrze, że mnie DGW przymusił w BXEZamieszczone przez shadoszkoda, ale z tyłu to się wyregulować cudów chyba nie da?
oczywiście efekty są współmierne do stopnia poprzestawiania zawiasu, ja podobno tył w białej miałem dość "pochrzaniony", najbardziej się to odczuwa na poprzecznych nierównościach na szybko pokonywanych zakrętachsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda
" najbardziej się to odczuwa na poprzecznych nierównościach" - cos jakkby dudnienie ?? bo cos takie sie u mnie pojawilo ostanio, ile taka przyjemnosc ??Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
to chyba nie za bardzoZamieszczone przez loruże się kładzie jak łódka na wodzie
mi chodzi o wrażenie "przeskakiwania" tyłu
a to już różnie, od 100-250 zdarzałao mi sie płacićZamieszczone przez liroyekile taka przyjemnosc ?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda
to nie az tak zle
jak sie to fachowa nazywa - "geometria" ?? to chyba nie to samo co zbieznosc
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
szkoda
to chyba sobie zafunduje po zmienie kol
bo przy naszych drogach to zawieszenie strasznie cierpi
szczegilnie teraz, jak tyle dziur wyszlo
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Ostatnio zrobiłem geometrię w swojej skodziance. Kierownica była skręcona lekko od nowości. Niestety w ASO nie zrobili mi tego w ramach gwarancji, bo w międzyczasie przejechałem ponad 10kkm i podobno to mogło się zrobić w trakcie eksploatacji. Granice, do których robią to za friko to 10kkm lub 6mcy od zakupu. Pół roku od zakupu jeszcze nie minęło, ale jak pisałem nakręciłem za dużo na licznik. W każdym razie parametry geometrii przed i po regulacji mieściły sie w granicach normy, tylko teraz kierownica nie jest skręcona. Usługa kosztowała niecałe 200zł.Skoda Octavia Scout 2.0TDI
Komentarz
-
Komentarz